Ez ugye viccnek szántad, mint áramvonalas kis légellenállású autót? A nyitott belsõ tér miatt akkora leválás van ott, mint egy ház. Az autó eleje is ótvar (meg a lökhárító is), a kerekek helyzete miatt ott is szar a dolog. Ez pont az az autó ami megmutatja, hogy hogyan ne csináld. Akkor még viszonylag annak számított. Ma ma nem. Ismét jót röhögtem rajtad.
A szögletes autó félig meddig divat volt, viszont baromi egyszerû votl gyártani és kaphatott könnyen faborítást is.
A karosszériának meg nem biztos, hogy az acél a jó. A végtelen karosszéria élettartamnak semmi értelme te gyökér. Miért is? Mert az autó többi része hamarabb gallyra megy. Úgy kell tervezni, hogy a fõ elemekkel egyszerre történjen meg. A hiperszuper Ferrari autók is alulbó készülnek. Alu és alu között is nagy különbség van ahogy acél és acél között. A fõtengely és a motorblokk nagy része is alu lehet ma már. Cirka 30 évvel vagy lemaradva barátom.
Ezzel a poszttal úgy beégtél, mint állat. Fingod nincs sem az aerodniamkia alapjairól, sem az anyagtudományról.