Pedig igencsak sok (gyanúsan sok) a hasonlóság. Ezért mondtam, hgoy ránézésre nincs sok, valójában meg de. Igazából két fõ eltérés van. Az egyik az általad említett szárny, a másik a pilótafülke erõteljesebb kiemelése. Olyan szintû a hasonlóság, hogy a fõfutómûvek kialakítása szinte azonos, a Szu-27 esetén még a kinti helyzetbeni rögzítés módja is. Ahogy az összes többi jellemzõ is erõsen hasonló: hajtómûvek a törzs alatt gondolákban, egymástól messze, hajtómûvek közötti ellaposodó törzsrész (a Szu-27 esetén raktak rá egy farokboom-ot) ami gyakorlatilag csak erre a három típusra jellemzõ...
Az F-15-höz semmi köze, az teljesen más, és ráadásul fordított a sorrend: a MiG-25 aerodinamikai megvalósítását vették át az amerikaiak. Az F/A-18 meg megint egy másik megoldás.