Ma jutottam el a motor bejáratásáig. Hát, mit mondjak: nem egy sétgalopp! Elõször beindult, de olyan vadul pörgött, hogy a kuplung is fogott, kúszott a kocsi. Azután állítottam rajta, akkor meg leállt. Nem is tudtam beindítani. Kezdtem elõrõl az összes beállítást.
Végül az bizonyult jó módszernek, hogy bekapcsoltam a távirányítót és a trimmerrel finoman hangolgattam (plusz persze a csavarokkal is). Az elsõ tankot úgy nagyjából 2,5 perc alatt elfüstölte. A második már tovább tartott, de a kipufogó alatt szabályosan nedves lett a beton. A 3. tank kitartott kb. 10 percig, de közben szinte folymatosan szabályozgatni kellett, mert vagy nagyon pörgött, vagy leállt. Nem tudom, hogy fog ez szépen szabályosan mûködni. Eddig jutottam, erre rá is ment a ma délután. Szerintem csak jövõ héten tudom folytatni.