Áh! Figyelj már, itt a Napoleon TW. Mondjuk Austerlitz . Ott is több hadtest harcolt oldalanként!!!
Mégis itt van, és mégis jó lett a játék. Vagy szerinted a napóleoni korban, csak két kis seregecske állt mindig szemben egymással egy száz méteres csatatéren? Ugyan már.
Sinám megoldható. Persze egy-egy seregnek nagyobb létszámúnak kéne lennie. De már a Rome-ben is így kellet volna hogy legyen, kevés ez a húsz egység.
Na és persze egy csatában nem csak egy hadosztályt lehetne irányítani hanem többet is akár.
Nem mondom, lehet hogy nincs még gép ami egy ilyet elbírna, hogy több tíz ezer embert, több száz jármûvet, a levegõben esetleg vadászokat, zuhanóbombázókat...kissé erõforrás igényes lenne.
Pár év múlva viszont egész biztos meglehetne ezt normálisan csinálni, lenne olyan gép ami elbírná.
És persze a térképnek is jóval nagyobbnak kéne lennie, jóval több tartománynak, és még nagyon sok mindent másképp kéne csinálni, de meglehetne oldani.
Meg egyébként is, van világháborús TW-klón, amint már mondtam. Igaz, szar lett, de annak sok oka van .
Aztán itt van ez a R.U.S.E , tegnap kipróbáltam a bétát, hát nagyon nem tetszik, pedig nagyon leakarták benne a háborút modelezeni, de nevetséges, az ember gyárt három tankot meg négy repülõt, és akkor hadsereg. Eh , vicc az egész.
De mondom a lényeg meglehetne ezt csinálni. Mert ügye, vegyünk egy hadtestet, az áll több hadosztályból, azt hiszem ötbõl. Na, meglehetne úgy oldani kiképez az ember öt hadosztálynyi katonát, azokat összekapcsolja, egy hadtestbe. És mint ahogy valóságban volt is, külön vagy akár egybe is be lehetne vetni mindent egy csatában.
Meg szóval, a lényeg az, Empire vagy a Napóleoni korban se így mûködött a háború. Mint a játékban, hogy Murat, Davut meg minden tábornoknak képzek egy sereget, és azok úgy önállóan mászkálnak a térképen. Nagyon nem így zajlottak a csaták mint a játékban.
Szóval, annak nincs érteleme hogy azért nem lehet megcsinálni, mert valóságban...hát a valóságra egyik TW se hasonlít, mégis elvagyunk velük.