Nem az egységlétszámmal van probléma, hanem magával a real-time csatával.
Ugye TW-be a stratégiai térképen megcsinálod a dolgaidat: építkezés, fejlesztés kiképzés, csapatmozgás. És mikor csatára kerül a sor akkor betölt egy adott területet és ott lezajlik a csata, van egy gyõztes meg egy vesztes.
A stratégiai térképet még el tudom képzelni a II. VH-ból. Lenne hadigazdaság, gyárak, kutatás-fejlesztés, logisztika, utánpótlás, ellátmány stb. De a csatákat, ahol több 10-100 kilométereket kéne elõrenyomulni, folyamatos harc közepette is akár. Mikor tölt be egy csatát? Itt lehetnek grandiózus nagy csaták, vagy csak településrõl településig tartó lassú elõrenyomulás vagy hátrálás vagy akár hetekre is lemerevedhet a front. Vagy nagyobb méretû bekerítések, átkarolások mikor a szárnyak 50-150km távolságra is lehetnek egymástól. De igaz, ez játék nem valóság(ahogy mondtad is), vegyék kisebbre a játékban, de akkor is egy hatalmas területet kéne átlátni. Meg ugye mikor van vége egy csatának? Egy harcok közepette hátráló ellenfél, az most csatának számít, amit be kell tölteni vagy elég csak a stratégiai térképen ábrázolni?
Jó lenne egy grandiózus II. VH játék Total War elemekkel, de 70-80%-ban vadi új elképzelések kénének bele.