Meg számomra ezeknek a kasztoknak se látom igy értelmét ahogy most vannak és voltak.
Mert az egyetlen különbség ami köztük van az a kinézet és a különbözö képességek választása.
De nincs nagy különbség a harcmodort tekintve.
Mert nézzük meg egy varázlo általában öreg foszer nem a gyorsaságárol és az erejéről hires, de mégis a játékban ugyan ugy csapkod közelről fizikálisan mint egy barbár. .Ahelyett, hogy fizikai kontact nélkül távoli varázslatokkal operálna.
A barbárnál is ugyan ugy ott vannak a varázsképességek, pedig ök nem épp az eszukről hiresek, hogy ezeket az általában agykontrollal elöidézett mutatványokban otthon legyenek. neki például nem is kellene hogy legyen manna része, Ő csak fizikális vonalon sebezhetne.
a rouge is elvileg a lopakodás és az ilyen dolgokban jeles, de mégsincs olyan eset, hogy anélkül ölne meg valakit, hogy észrevennék.
A Paladinnak lenne ilyen kétlaki opcioja mivel ö elég erős a közelharcban is és általában eléggé vallásosak is, hogy a spirituális képességei is legyenek.
Tehát ha ennyire markánsan eltérnének a kasztok akkor sokkal jobb lenne a csapoatmunka is, meg az ujrajátszhatoság is más karakterrel,
DE igy én nem sok különbséget vélek felfedezni köztük.