Õszintén szólva egy önmagában + játékosok beavatkozásától változó környezet (világ, gazdaság, politika) teljesen rendben van, jó ötlet. Nem hiszem, hogy nagyon részletes kell hogy legyen, értsék meg a játékosok.
Rétegjáték(koncepciónak) tûnik, de szerintem az sem baj, elvégre az oda nem valók szépen ki fognak hullni.
Ami szerintem (pontosabban nekem) fontos, az az, hogy többféle koncepciót, játékstílust, lehetõséget tartalmazzon a rendszer. Például aki akar az maradjon a küldetés/mob/feladat/xp/jajdejó cuccoknál, aki pedig intrikálni/gazdálkodni szeretne az azt tegye, legyen átjárás, legyen többféle lehetõség is. Jópárat érdemes kitalálni, amit akár párhuzamosan is lehet vinni. Lehetõség szerint minél több lehetõség, ami nem gépies, szórakoztató.
Nem vagyok otthon az mmo világban, de valószínûleg tetszene egy ilyesféle crossover kezdeményezés, amiben valóban több lehetõség van de a szokásos/szokványos/megszokott elemek is jó ha maradnak, nincs azzal baj.
Ellenben. Ha egy abszolút stratégiai játékot készítetek, akkor nagyon kommentárom nincs, az nem foglalkoztat.:)
Remélem kihámozható, lepusztították ma az agyam, még nem állt helyre.