hát, ez alapján bármi lehet, az tény. Az, hogy ki mit mond róla jóformán csak azon múlik, kinek mekkora fantáziája van, vagy milyen a beállítottsága.
Én pl. nem egy tipikus hentjátékot láttam benne.
Mint mondtátok, romokban álló sötét középkori világ.
Megformálódó céhek, egy rakás különbözõ, középkori világra jellemzõ mesterség. Egy névtelen senkiként kezdünk, amíg nem csatlakozunk egy bizonyos céhhez, ahol mászhatunk felfelé a ranglétrán. Ez lehet kovács, kereskedõ, de vadász, vagy akár tolvaj/rabló is. Lehetünk ugyanakkor katonák, vándorló harcosok, vagy az erdõben lakó lázadók tagjai. Nem feltétlenül lenne elõnyös ebbe a játékba mágiarendszert építeni. Inkább olyan sötétnek, ugyanakkor realisztikusnak képzelem el... egy valós világ, saját, valós politikai problémákkal. De mindenképp olyan játékot várok ebbõl, ami rendkívül tág teret ad a sajátosságra; nem csak a megalkotható karakter küllemének a terén, de a fejlõdési rendszer tekintetében is.
Értsd: ha én nem akarok hentelni, soha ne is kelljen, max. minimális szinten. Leélhessem az életem kereskedõként is, aki felbérel másokat, hogy megvédjék útjain.
Valamint úgy összességében egyáltalán nem úgy látom, mint egy valóságtól elrugaszkodó fantasyt. Azaz semmi szörny, mutáns dögök, orkok elfek meg ilyesmik.
Ha lehet építeni a környezetet ugye, és átformálni a világ képét valamilyen szinten, az feltételezi a politikai pozíciók lehetõségét, azaz különféle vezetõk, akik építhetnek, mûködtethetnek dolgokat. Tehát a játék célja ezek a bizonyos rangok elérése lenne, céhek, vagy egész szövetségek élére kerülés.
na és persze egy jókis sztori, adva van a darkos hangulat, ahol rögtön belecsöppenünk valami nagy összeesküvésbe, és lépten-nyomon szopatni akarnak mindenkit.