Road Drive mellett, akit szintén 4х4 Off Road III, ismertek van egy valószerû-országúti verseny-játék, ami megengedi neked, hogy részeket módosíts és hangold õket az autódon, de az, ami meg fogja különböztetni azt másik kortárs négy kerekû autós játékoktól, lesz a per alapú versenyek jelenléte amiben játékosok használati probléma-megoldó képességek, hogy tátongó sárpocsolyákat szeljenek át és nyomjanak több hatalmas halom sziklát.
Az Avalon Style Entertainment az elsõ orosz játékstúdiók közül az egyik hogy rendszer közötti számítógépért és videójáték-fejlesztésért engedélyezze Unreal Engine 3. Amíg az elõzõ kibocsátások a 4x4 Off országúti verseny-kiváltságában hasznosították a vállalat saját verseny technológiáját, a fejlesztési csapatot meggyõzték, hogy engedélyezze Unreal Engine 3 az átfogó infrastruktúrájával és eszközeivel kapcsolatos elsõ kézbõl való tapasztalat után.
Eposz Unreal Engine 3 arcvonalában van a multiplatformjáték-fejlesztés, mondta Vyacheslav Gordeyev, Avalon Style ügyvezetõ igazgatója. A technológiát sikeresen sok kritikusan lelkesen fogadott címben használták, és teljesen fegyveresnek érezzük magunkat hogy csináljuk az elsõt,-út hajtó szimulátor Unreal Engine 3 a beépített jármûtámogatásának köszönhetõen, erõteljes PhysX rendszer, és sok másik jelentõs technológia elõny-jellemzõ.
Izgatottak vagyunk, hogy látjuk Avalon Style-t egyesülni a hátterük gyártásban valószerû-út, ami az Unreal Engine 3 technológiánkkal kapcsolatos tapasztalatokat hajt, mondta Mark Rein, Epic Games alelnöke. A licencet megvásárló személyeink közül egyre több bizonyítja be, hogy Unreal Engine 3 nem csak egy nagy rendszer közötti motor de szintén az, hogy azt többszörös mûfajokon keresztül vethetik be. Ez még annak az egy másik példája, és lelkesek vagyunk, hogy látjuk, hogy ez a játék kibocsátás.
Avalon Style megközelíti a fejlesztést-út autós játékok a valódi világból való sport perspektívájából. 4?4 Road III, ott valószerû lesz-út, ami hangol a képességgel, hogy részeket módosítsanak. A vezetés gyakran fogja a használatot követelni felszereléstõl, mint például a csörlõktõl, autókocsiemelõk, légsûrítõk, megkülönböztetõ zárak, és többet.Az, ami meg fogja különböztetni azt másik kortárs négy kerekû autós játékoktól, lesz a per alapú versenyek jelenléte amiben játékosok használati probléma-megoldó képességek, hogy tátongó sárpocsolyákat szeljenek át és nyomjanak több hatalmas halom sziklát. Avalon Style tesztelte ezt az innovatív játékmenetszerelõt és fejlesztette õt a sorozat elõzõ részleteiben, és arra számít, hogy a technológiák Unreal Engine 3 belül segítenek megvalósítani egy élethû verseny tapasztalatot.