Én bízok benne, mindig megnézem meik(!) brand csinálja.
De pont az elöbb azt taglaltam bazz, hogy minden motor más, minden motor másképp viseli a kihívásokat (pl.:egy versenyjátékban, mint egy fps-ben)
Ez egy nagyon bonyolult rendszer.Az unreal engineIII. pedíg: gyors, széles kompatibilitású, gyorsabban képezi le a tájat, és alacsonyabb gépigénnyel jelenít(het) meg dolgokat.
Gondolj bele, csak az tudja jól kihasználni a motort aki tudja mit hozhat ki belõle.Például ott az UT, külön motor van neki fejlesztve, ugyanaz a brand csinálja, kihozták belõle amit kilehet, és láss csodát, jó lett.(És mégegy példa amit sose hagyok ki: A Halo.A mikrofos csinálta a motorját is, külön motor lett neki fejlesztve (halo engine, gyengébbeknek) és fantasztikusan kihasználja.Akkor teret jelenít meg, amit ien(!) grafikájú fps-ek nemképesek (crysis- 5-6 aktív ellenfél, utánanyasgem, ezzelszemben- Halo 40-50 többfrakciós csaták hatalmas területen))