A véleményed teljesen elfogadva : Azért érdekelne hogy szerinted miben is voltak a régiek, illetve az Eternal is előremutató a "technológiai" részen kívül.
Hatalmas és megérdemelt sikereit pont a "letisztultságnak",és egyszerűségének köszönhette az első kettő, meg a brutál grafikájának, a harmadik egy kicsit "elkolbászolt" horror irányba, de a játék alapjai ugyanúgy semmi forradalmit nem hoztak az akkor csúcs grafikán kívül, a 2016-os, meg egyértelműen az első kettőt akarta folytatni, jó kis letisztult "közérthető" csúcs grafikás shooterként...
Éhhez képest azt előremutatásnak gondolod, hogy a "felhasználói értékelések" alapján ez egy igen megosztó játék lett, és igen sokan ezt inkább egy : "rouge-like"/soulslike/platform-shooter és egyéb változatokban, de mindenképpen rétegjátéknak hívják ?
Attól függetlenül, hogy a megvalósításának első osztályú minősége vitán felül áll...