Nekem az ugrabugra továbbra sem jön be. Mintha valami 16bites régi játék előtt tisztelegnének. A Doom2016-ban legalább nem érezte úgy az ember, hogy ezt itt csak azért van, hogy ugrálni kelljen. Urdak-ban volt jó pár ugrás, amit csak sokadjára tudtam megcsinálni, annyira precíznek kell lenni. Ahogy valaki jellemezte egy videó alatt: Olyan, mint egy felbosszantott Super Mario :D
Aki a buff totemeket kitalálta, annak is sünt kívánok. Ja, megjelenik, hogy van egy a környéken, de hol? Van, hogy egyértelműen látszik, máskor meg már egy fél hadsereg rohan utánam, mire megtalálom.
Az Archvile miatt is anyáztam eleget. Főleg, hogy arról nem volt kisokos, mint az összes többi dögről.
Ha ráérez az ember, akkor a Marauder sem akkora gáz, de én N00b-nak akkor sem nevezném, ha egyesek Nightmare fokozaton olyan gyorsan kicsinálják, hogy ha tüsszentesz, lemaradsz róla.
Szóval én szerintem még lenyomom Hurt me plenty fokozaton is.
Arra azért kíváncsi lennék, hogy mi a különbség a fokozatok között. Ránézésre mintha a dögöket ugyanannyit kellene lőni Ultra Nightmare-en is, csak esetleg durvább támadásokat is intéznek, meg a Slayer lesz sokkal kevésbé ellenálló.