Bár az R10-es sem talált eddig legyõzõre, az Audi versenyrészlegénél már az utódmodellen dolgoznak, amely R15 TDI nevet kapja.
Az alapkoncepción egyelõre nem változtatnak, az új versenyautó ugyanúgy nyitott lesz, és ugyanúgy dízelmotor hajtja majd, mint az idén használt R10-est, de a tervezõk szerint itt vége is a hasonlóságoknak. A V12-es dízelmotort egy kisebb, könnyebb és hatékonyabb szerkezet váltja, valószínûleg kevesebb - 8 vagy 10 - hengerrel, és úgy tudjuk, a versenyautó méretei is kisebbek lesznek. A gyártó célja természetesen továbbra is csak a gyõzelem lehet, és az elmúlt két év eredményei alapján egyáltalán nem biztos, hogy jövõre az R10-essel képesek lennének megtartani az elsõ helyet a villámgyors Peugeot 908-asokkal szemben, ezért döntöttek az új versenygép megtervezése mellett.
Az R15 TDI-rõl eddig csak annyit tudunk, hogy készül, az Audi egyelõre titokban tartja a részleteket, így valószínûleg csak jövõ márciusban, a Sebringben esedékes elsõ bevetés elõtt néhány nappal tudhatunk meg többet az új versenyautóról.