De egy napi 2x30 perces utat kibirok klíma nélkül (még mindig jobb, mint a Combinon, ahol még a hering módjára összepaszírozódott emberek mesés illatát is élvezhetem)
Igazából 3 alternatíva közül lehet választani:
1. Relatíve olcsón, de nulla kényelem mellett BKV
2. Még ennél is olcsóbban, de valamivel kényelmesebben egy Solo (legalább ülõhely van)
3. Nagyságrendekkel drágábban, de azért annyival nem kényelmesebben egy alsókategóriás autó
(plusz persze vannak még a drágább megoldások, illetve a szezonálisan alkalmazhatóak mint pl a bringa és a robogó)
Ár/érték arányban szerintem egyértelmûen a Solo a gyõztes. Az persze más kérdés, hogyha bejön a Solo és a nép rákattan, akkor nincs az a körgyûrû és alul/felül/keresztüljáró-hálózat, ami azt az olcsósága miatt irtózatos tömegeket autóra csábító emberek által keltett forgalmat elvezeti, úgyhogy a megnövekedett dugók miatt továbbra is marad a metró.
Különben az miért kompromisszum, más a formavilága mint egy Swifté? Nekem például a Swift nem tetszik, ez viszont újszerû és különleges, valószínûleg sok tekintet rá fog szegezõdni ha megjelenik az utakon :)