Snowpiercer: Kellemes meglepetes volt, 10 epizodja kikapcsolt...nagy tarsadalmi ellentetek, hatalmi harcok keletkeztek. Poszt apokaliptikus akcio-dramanak mondanam kelloen porgosek voltak a jelenetek. Varos a masodik evadja is:) Netflixes
The I-land: Kicsit kevesnek es rovidnek ereztem, de a szigetes legkor megteremtette a hangulatot. Nagy fordulatok jellemzik kb, a semmi sem az, aminek latszik kategoria. Izgalmas, porgos tulelo drama tipus. Nem tudom lesz-e ujabb evad, mindenesetre kivancsi lennek a tulelokre akik ott maradtak. Netflixes
Another life: 1. resz utan majdnem elkaszaltam annyira tulporgettek az esemenyeket, a 2. resztol fokozatosan emeltek a szinvonalat, megmondom oszinten nagyon jo sci-fiket csinalnak. Az urben jatszodik es vannak benne meglepo fordulatok foleg a vegen. Masodik evad tutira lesz hiszen nagyon sok ajtot hagytak nyitva a keszitok. Szamomra a Snowpiercer utan ez a kedvenc Netflixes sorozatom. Netflix szinten