A Metis Gilerával lett bajnok Simoncelli, szóval az se rossz csapat, bár az tény, hogy a motor maga nem olyan erõs, mint a top Apriliák. Ezért is olyan durva, hogy Simoncelli simán megnyerte a VB-t - egy gyengébb technikával. Mint Talma 2007-ben eggyel lejjebb.
A Polarisnál ugyanolyan Apriliák vannak, mint pl az Asparnál, csak a fõszponzor csõdje miatt az év második felére kifogytak a pénzbõl, és így nem kaptak újabb alkatrészeket. Pasini ezért volt az év elején elsõ-második, vezette is a VB-t, késõbb meg rendre a 8-10. hely körül ragadt.
Persze a játékban szerintem ezek nincsenek benne, egyszerûen eredményesség szerint sorba rakták a csapatokat, minél több pont kell egy csapat unlockolásához, annál jobb lesz a motor.
Kicsit hülyén is van megoldva, hisz az unlockoláshoz szükséges pontokban óriási a különbség pl a Tóth Team és az Aspar között, a valóságban meg lényegében tökegyforma volt a két motor.
Én közben lenyomtam a szezonnyitót, és bár az edzést elbénáztam (csak 8. helyrõl indultam, mert minden gyors körömet elszúrtam), a verseny egész jól sikerült. A rajt után 8. voltam, feljöttem az ötödik helyre, ám ott belebotlottam Lorenzoba, akivel aztán végigcsatáztuk az egész futamot. Kb. 20-szor elõztük meg egymást a futam során. Közben Stoner bukott elõttünk, majd Lorenzoval együtt megelõztük Rossit.
Végül 9 környi küzdelem után nagy nehezen sikerült végleg megelõznöm Jorgét, de Pedrosa addigra már messze járt, így maradt a 2. hely. Egész jó eredmény, rosszabbra számítottam, hisz eddig egyáltalán nem gyakoroltam 800-asokkal.