RTSként ez nem rúghat labdába - már a Dune 2-ben többféle egység volt mint itt (és a fegyverválasztás az nem jelent szignifikáns különbséget ha csak 2 féle hordozóeszköz van). RTSekben standard az hogy minimum 3 oldal/faj van, oldalanként 8-10+ féle különbözõ egységgel... az RTsek ebbõl élnek meg, hogy sokféle egység van, és azok counterezik egymást. Szerintem a párféle fegyver nem dob/variál annyit az egységeken, hogy ellensúlyozza a típusok hiányát. Bár ha olyan szintre meg tudnák csinálni mint a Warzone2100-ban....
Abban sincs semmi extra hogy stratégiai nézetbõl átülhetsz bármely egységbe. Már 1998-ban a Battlezone (illetve annak folytatása) tudta ezt, és ott megint csak amellett hogy szabadon ugrálgathattál az egységek között, oldalanként jópár féle, tök különbözõ jármû volt. Természetesen gyártással, nyersanyaggyûjtéssel (fasza kis cucc volt).
Persze mondhatnánk hogy nem mindenki olyan dinoszaurusz mint én és ezért sokaknak lehet új a játék - cserébe egyelõre úgy tûnik mégiscsak a veteránok a célközönség, mert nagyon a NÉVRE építenek. A Veteránok viszont sokmindent láttak már, a név nem fogja behülyíteni õket. Ráadásul a marketing hiánya miatt a fiatalabb korosztály észre se fogja venni ebben a játékdömpingben.
Azért nem temetem elõre a játékot, de eddíg amit mutattak abból sok extrára nem számítok. De ne legyen igazam és kapjunk egy fasza, 2012-höz méltó játékot :)