Ahogy elnézem a zajszint túl magas nálatok, és még csak nem is tudtok róla. Az úgynevezett szépirodalom nem tud utópista-futurista POZITÍV jövõképet adni, tehát értelme és pozitív hatása nincs, hacsak a korabeli hülye szokások és viszonyok/divatok leírásait nem tekintjük annak. Egyszerûen az idõ/mûszaki lehetõségek meghaladták.
Semmi olyan nincs az oktatatásban, amibõl pozitív mintát tudnának felépíteni az iskolát látogató humanoidok, helyette valami értelmetlen pusztítás/rombolás, és az emberek pitiáner/kisstílû degenerált viszonyainak/problémáinak leírását kapják, az úgynevezett szépirodalom címszó alatt.
Nem sorolom a scifi-be Asimov és Lem, és a hasonló nagyon sztárolt írókat, ill. csak néhány mûvüket, (Clarke pl. sokkal jobb, de õ ki is talált ezt azt, pl a mûholdas távközlést) mert azok nagy része inkább szépirodalom, mint igazi scifi.
(Az igazi Scifi rövid, és nemcsak azért scifi, mert pl. a Holdon játszódik, de ugyanaz a története, mint a baráttokközt, csak a Holdon, hanem valami olyan témáról kell szólnia, ami az egész emberiséget érinti, és ezek nagyrészt kapcsolódnak a technológiai fejlettséghez, vagyis valamilyen mûszaki megoldásról is szólnak, nem a degenerált emberek degenerált viszonyairól/problémáiról)
Gratulálok, hogy a tanárod megengedte, hogy egy NÉPSZERÛ (tehát nem igazi scifi) scifirõl írj, (mi volt az?) de ez még messze van attól, hogy pl. a Noise Level novella kötelezõ olvasmány legyen, és értsék is a tanulók, hogy mit jelent.
A kommunizmus elméletben sem jó, mert hiányzik hozzá sokminden, de ahhoz, hogy a futurista-utópista világ FELÉ menjünk, és optimalizáljuk azt ami van, ahhoz tényleg csak józan parasztész kell(ene).
Kezdjük az elején: (ezt kellene meghallgatni, ha már elolvasni nem lehet magyarul, mert nem adták ki sajnos)
Egyébként meg nem korlátozok senkit, akár reggeltõl estig írhat verseket/hülye 6-800 oldalas regényeket és festhet képeket, de nem erre tenném az oktatás alapjait, és fõleg nem tenném olyan magasra a jogász-közgazdász-bölcsész végzettséget, igazából õk azok akik semmihez sem értenek, de mindenbe belepofáznak.
Az iskolákban pl. nem oktatják, hogyan kell vitázni, ezt legutóbb a görögök meg a rómaiak oktatták, (hahaha Tomcat pl. hogy leiskolázta a sokdiplomás Mérõt ezzel a római technikával) azt a vonalat kellett volna tovább vinni, a mai technológiával, az már közelít a futurista-utópista irányhoz. (szánalmas és nevetséges, de inkább tragikus, hogy 1990 után pl. az országot csupa történész, jogász és marxista oktatásban részesült közgazdász vezette, mind, mind józan parasztész nélkül, de az eredmények is olyanok)