Nem a harcok miatt szerzel pluszt, hanem mert egyedül csináltad végig az egész templom bejárását. Ekkor miután jót diskuráltál a törpicsekkel odalent és kijöttél (a nagy mutáns rák lenyomása után), kapsz egy adag plusz adventure point-ot is a bot mellé.
Ezt csak véletlenül vettem észre (még odalent elosztogattam a pontokat kijövetel elõtt aztán mikor felértem megint volt egy jó adag elosztható pontom de errõl infó az nem volt, hogy mikor és miért kaptam, a tárasknál meg ez a plusz adag hiányzott csak annyival voltak elõbbre mint amennyit odalent gyûjtöttem).
De amúgy mitõl volt nehéz csapattal?
Egy 4 fõs csapatnak, pláne ahol van varázsolni is tudó egyén, nem okozhat problémát az 5-6 fõs rákcsapat sem (ennél nagyobb banda meg összesen 1 helyütt lesz).
Idézel egy segítõt (elementált kifejezetten utálják a rákok meg minden egyéb célpont mert minden találata után lángolni kezd a célpont és folyamatosan sebzõdik, bár a dzsinn sem rossz csak ehhez elõbb le kell nyomni a tengeri kígyót is), felnyomsz valami védelmi varázslatot, a harcimarcik meg gyepálnak.
Amennyiben nem tud egy célpontot körbevennei 3-4 támadó, akkor nem lesz gond (ha még pajzsa is van és megfelelõ harci ismeretei akkor aztán pláne elkerülhetõ a leverõdés). Az egyik karaktert beállítod lövésznek és adsz neki mondjuk gyújtó nyilakat vagy használod a csigákból szedett mérgezõ lövedékeket akkor olyan plusz támogatást kapsz amivel nem nagyon tudnak mit kezdeni az ellenfeleid a templomban. Mondjuk másutt sem.
Az általános harci csapatom a félelf kiscsajból, ardo és a törpe manusból állt, ahol a lány idézett egy dzsinnt, majd lövöldözött, míg a két harcos pajzs és fegyver kombóval aprított, a karakterem meg besegített ahol kellett vagy távolról vagy közelrõl).
A csapatodban ott lehet akár a tolvaj (adj neki egy megfelelõ, wound-ra képes piszkavasat és nagyon szépen fog gyilkolászni) is aki alapból ismeri a bénítós képességet, de tud egyszerre több célpontot sebezni egy másik "csodával". Ez bizony életet menthet.