Ennél az "egyik teremben lévõ platformokkal" dolognál azért több infó kéne (ha nem tévedek az elf erdõben lévõ romról van szó).
Mert ugye van egy hely ahol amazonok voltak és már világít a 6 lapból 3. Itt az egyik csajszitól elvetted a nagy gúlát és a program is jelzi neked hogy itt nincs több dolgod mert a hölgyemények már megoldották a puzzle-t. Itt semmi dolgod.
Egy másik helyütt súlyokkal kell játszani (itt ládák vannak). A harmadik helyen meg ahogy belépsz, megjelenik szemben, egy mély árok másik felén (ahová nem tudsz átmenni) egy csonti. Elõtted sok (3x valamennyi) kõlap van ami a túloldalon is megfigyelhetõ. A túloldalon látszik vörös színnel hogy mely lapok csapdásak. Na azokra nem szabad rálépned mert a csonti pont arra mozog amerre te és így ha belesétál kezdheted elõlrõl a megfejtést. A megoldás leírása ott van a kis állványon lévõ könyvben (a trükk hogy neked nem onnan kell kezdened ahol a csonti "áll", hanem egy másik pontról kell indulnod).
Ha jól csináltál mindent megkapod az újabb gúlát és mehetsz a bejáratnál lévõ részhez beállítani a megfelelõ kódot a szerzett kövekkel (szintén ott a megfejtés az ajtó melletti könyvben).
Vagy platformon mást értesz? Mert vannak tekergetõs lapok is (az egyik ajtót is így kell kinyitni emlékeim szerint, bár az elehet hogy a városban van a varázslónál).
Ha arra a teremre gondolsz ahová két lépcsõn is fel lehet menni, majd felül vannak körbe amolyan állványszerûségek egy jókora rajzolat körül, akkor ott kell a démont megidézni. Csak a megfelelõ módon össze kell állítanod az alakzatot és megjeleni ka démon akit leverhetsz. Ha az állványokra felpakoltad a köveket amit a zsintet bejárva gyûjtöttél, úgy a démon nagyon gyenge lesz. Ha nem teszed be a köveket akkor a démon mocsok erõs ellenfél lesz, igaz több pontot is kapsz ebben az esetben érte, meg a varázsló akivel találkoztál párszor a kövekért jutalmat fog majd adni (már ha nem használtad fel azokat).