Az Electronic Arts vigyázó felügyelete alatt készülõ Dantes Inferno kapcsán derült fény néhány részletre, amelyek még inkább felkeltik az érdeklõdést a játék iránt.
Korunk egyik legnagyobb kiadója a VGA-n bejelentette, hogy játékot szeretne készíteni Dante Isteni Színjátékából. Nem is oly rég beszámoltunk róla, hogy a PSM3 magazin állítása szerint az irányítás leginkább a God of War sorozathoz lesz hasonló. Ma megtudtuk azt is, hogy a fejlesztõk tartani fogják a stabil 60 képkockát másodpercenként, így nem kell majd az idegesítõ akadozástól tartanunk. Mint azt a mû ismerõi tudják, Dante nekivág a pokol 9 bugyrának, hogy megmentse meggyilkolt szerelme lelkét, s eközben megannyi megpróbáltatás vár rá útja során. A játék elején a pokol tornácán kell felvennünk a harcot az elsõ fõellenséggel, majd a történet során végigjárjuk mind a 9 helyszínt, hogy eljussunk az utolsó ellenfélhez, aki nem más, mint Beelzebub. A leírtak alapján egyre jobbnak tûnik a játék, bízzunk benne, hogy méltó feldolgozása lesz az elbeszélõ költeménynek.