A csapatunk leader-ekbõl (õk a hõseink, lehetnek nevesített fõszereplõk, de fogadhatunk a guild-ekben saját hõsöket is, sõt spéci guild-ekben, meg quest-ek után spéci hõsöket is és fejlõdésünk függvényében egyre durvábbakat ad be a gép) és katonákból áll (akiket az anyavárosunkban bérelhetünk fel).
Hõseink és katonáik max. létszáma és a harcban bevethetõ max. létszámuk is korlátozott, ami folyamatosan nõ a sztori bizonyos pontjain.
A csapatainkat union-okba kell osztanunk, ami áll egy spéci választott formációból, legalább egy leader-bõl és katonákból. Egy union 1-5 fõs lehet és folyamatosan bõvül, hogy hány union-unk lehet (sztori szerint).
A formációkban a különbözõ helyek különbözõ elõnyökkel és hátrányokal járnak (plusz erõ elõl, védelem oldalt, mágikus potenciál hátul) stb.), ergó egy-egy õsi elveszett formáció igen hatásos tud lenni bizonyos szörnyek ellen, avagy bizonyos spéci helyzetben. Formációkat is quest-ekben, avagy sztoriban tanulhatunk/találhatunk.
Az union egyetlen entitásként kezelendõ, közös HP poolból élnek (bár külön-külön is ki lehet õket nyírni) és egymás gyengeségét tudjuk orvosolni egy-egy jó formációval és jól egymás mellé válogatott karikkal.
A nevesített fõszereplõk jöhetnek-mehetnek, ergó kicsit kockázatos rájuk építeni a taktikánkat, viszont erõsek, mint a bivaly és egyediek. Igaz vannak különbözõ quest sorpzatok után felvehetõ mercenary-k amik között vannak hasonlóan kidolgozott egyedi karik is.