Nekem ennyi bõven elég volt a játékból, a 4. pályáig bírtam. :)
Mindegyik pályához kötõdik saját (negatív :)) élmény:
1. pálya: Az AI-val való összeismerkedés elég gyorsan megtörtént, errõl volt már szó korábban is.
Mint ahogy eddigi Painkillerek-ben is, itt is célnak tûztem ki, hogy lehetõleg mindenhol teljesítsem a kitûzött kritériumot, hogy a pálya végén megszerezzem a megszerezhetõ kártyát.
Itt a cél az volt, hogy csakis a Painkiller nevû fegyvert használva vigyük végig a pályát, amiben alapból semmi komolyabb nehézség se lett volna, csakhogy a pálya felénél, mikor szét akartam zúzni egy objektumot, eszembe jutott az alap játék billentyûzet kiosztása, miszerint a bal Ctrl megnyomására automatikusan kilövi a Painkiller fegyver fejét (így lõszert spórolva meg a zúzáshoz, mivel ugye a Painkiller-hez nem kell lõszer), így megnyomva ezt, lõtt egyet a karólövõ fegyverrel. :D
Nem kicsit volt idegesítõ, hogy ilyen miatt kellett elbukni a kártyát, de ez miatt már nem akartam újrakezdeni (igazából lelki erõm sem volt hozzá).
2. pálya: Itt a megszerezhetõ kártyához likvidálni kellett mind a 607 ellenfelet, ami elég tapintatos pályabejárást igényelt, mert vannak ellenfelek, akik csak a pálya bizonyos részein spawnolódtak be a pályára. Mivel a pálya elég kacifántosra meg nagyra sikerült, kb 1 óra múlva értem el a végsõ fõellenséget, akit kinyírva, akár be is fejezhettem volna a pályát, csak hogy még hátra maradt 13 db ellenfél. Szerencsére nem sokkal visszább, egy kisebb helységben be spawnolódtak, meg is lett mind a 607, viszont így nem engedte befejezni a játék a pályát. :D
Szóval a legutóbbi mentést visszatöltve, nem kicsit idegesen kellett a maradékot békén hagyni és így befejezni a pályát. Gratulálok innen is, ez azért már pofátlanság.
3. pálya: Találd meg az összes titkos helyet. Talán még ez is ment volna, (összes eddigi Tomb Raiderrel a hátam mögött) csak igazából itt meg ott vérzik el a dolog, hogy a játék legtöbbször nem számolja, ha titkos helyet találunk. :D Pedig elég eldugott helyeket találtam meg.
4. pálya: Változz át 10-szer Daemon Murphy módba, amihez 650 lelket kell összegyûjteni. Kb ha jól emléxem, ennyi ellenség nincs is a pályán, de valszeg ekkora hibát azért nem követhettek el, szóval remélem, hogy csak én emlékszem rosszul (ezt még megnézném, csak már töröltem a "játékot"). Mind1, mivel ezt a pályát már nem tudtam végigvinni (igen, nem én untam meg, hanem megint technikai hibák miatt), ezt már nem fogom megtudni, hogy a végén összegyûjtöttem volna-e kellõ lélek mennyiséget, de gyanítom, hogy nem, mivel az ellenfelek fele elpusztulás után, meg a környéken, mérges gázfelhõket hagy maguk után, amik eléggé lesebeznek és ez a gázfelhõ kb a benne lévõ ellenség lelkével egy idõben oszlik csak szét, szóval szerintem ez is lehetetlen feladat szinte (kivéve esetleg legkönnyebb szinten, ahol valószínû sokkal kevesebbet sebez a gáz).
De mint írtam, itt már nem csak, hogy nem tudtam megszerezni a kártyát, hanem tovább sem bírtam jutni egy ponttól sem, mivel "elfogytak" az ellenfelek és így ajtó sem nyílt ki sehol sem. :D
Pedig alaposan átkutattam itt is a pályát, néhol talán túlzottan is, mert sok helyet találtam, ahol hirtelen megszûnt a textúrázás, kívülrõl láthattam a pályát, le tudtam esni a semmibe.
Mind1, végezetül szerintem a pályatervezéssel is gondok vannak, mivel itt több irányban is lehet menni, méghozzá nagyon nagy pályákon, így aki kártyákat akar szerezni, annak nagyon sok idejét elrabolja a játék feleslegesen.
A második pályán még a játék engine "elavultságát" sem vették figyelembe, az alacsony látóhatárt, amit az elõzõ részekben a köddel ügyesen álcáztak. Itt viszont a vége felé a pályának nem kicsit vicces látvány, hogy a messziségben ahogy megyünk, ugyanúgy rajzolódnak ki a hegyek, domboknak a domborzata...
De felesleges itt rinyálni, pályatesztelõk amúgy sem voltak, összességében szinte semmi hangulata sincs az egésznek, textúrák is aránytalanul, hol túl részletesek, hol nagyon nem, textúra illesztési gondokkal szinte midnenhol találkozhatunk, ahogy teljesen sötét textúrákkal sem, amit még az elemlámpa sem világít meg, ami amúgy jellemzõ is. Nagyon sok textúrát nem világít meg a lámpánk.
Továbbá nem elég, hogy semmi új fegyver sincs, de még az eddigi fegyverek sorrendjét is felborították (de szerencsére átállítható), meg számomra felfoghatatlan, hogy a Quick Painkillerként szolgáló bal Ctrtl gomb funkcióját lecserélték.
Az eddigi hibákat figyelembe véve szerintem a demót tekintve (bár nem próbáltam ki) nagyon is tudták, hogy mit adnak ki, csak késõbb a sok fújjolás következtében mondták csak kifogásként, hogy bizony õk rossz demót adtak ki.
Tudom, hogy amatõr csapat, de szerintem halkabban kellett volna ezt a projektet készíteni, inkább max valami mod-nak kellett volna ennek lennie, mert ez az alapjáték meggyalázása.