Nyilvánvalóan e téren a CODBO nyer hisz a RO2 nem kerül kiadásra konzolos verzióban.
PC-s verziók eladása tekintetében meglehetõsen nagy harc lesz, de nagyjából hasonló eladási adatokat érhetünk el.
Fõleg ha azt nézzük, hogy az a a hír járja. a CODBO bevételeinek csak 4%-át adja a PC-s verzió.
Bemutató, áttekintés:
Itt nagyok jók az esélyeink. Ha megnézzük a „metacritic”-értékeléseket , akkor azt láthatjuk, hogy az RO eredeti kiadása és a CODBP pc-s kiadása majdnem ugyanolyan tetszési index-szel bír. (81 vs 83%)
Ha azt nézzük, hogy az RO2 jobb lesz mint a RO – legalábbis mi ezen dolgozunk – mi legyõzhetjük õket e tekintetben.
Mennyi ideig játszik egy átlagos játékos a játákkal?
Úgy hívják szaknyelven: hosszú távú felhasználói megelégedettség.
Tisztában vagyunk vele, hogy ezt roppant nehéz mérni, de ha megnézzük a Tripwire és a Activision üzleti filozófiáját, miképp bánik a vásárlóival akkor érthetõ, hogy mire is gondolok.
Az Activision filozófiája: kiadni a játékot és aztán gyerünk tovább a következõ játékkiadásra koncentrálva, a vevõk meg csak addig érdekes a míg megveszi a játékot.
A Tripwire filozófiája: adjunk minél nagyobb értéket a játékosnak a pénzéért, és adjunk ehhez többletértéket olyan plusz értékekkel mint pl. szabad szerkeszthetõsége a játéknak (pályák, jámûvek, fegyverek) és néhány eseti pluszt is tudunk biztosítani.
Igaz ez eddig csak a Killing Floor játéknál volt. (karakter csomag)
Mi folyamatosan ott vagyunk a játékaink mögött és hosszú távban gondolkodunk és ez mondjuk ne mondható el az Activision-ról és a CoD szériáról.
Bõvíthetõség, hozzáadott plusz:
Mi egyértelmûen többet adunk mint a CODBO:
Az SDK mod (pályaszerkesztõ) még a játék kiadása elõtt kiadásra kerül sõt igazából már a mod-csapatoknál van már.
Folymatos kapcsolat és párbeszéd van a kiadó és a modder-csapatok között és együtt jóval nagyobb sikerre számíthatunk.
Rising Storm mód (Csendes-óceán hadszíntér)
Vietnam
I. világháborús mód.
Ezeket a módokat a Steam-en keresztül mindenki letöltheti és játszhat rajta, ebben egyértelmûen többet adunk mint a CODBO.
Funkcionalitás:
Ez ismét egy olyan terület melyben egyértelmûen jobb a mi játékünk mint a CODBO.
Gondolok itt pl.
Dedikált szerverek,
Web-alapú szerver-adminisztráció,
64-játékos szerverekre hivatalos támogatás (support)
A fejlesztõk csak és kizárólag a PC-s verzióra koncentrálnak mivel nekünk nincs konzolos kiadásunk.
Ezeka legfontosabb különbségek az RO2 és a CODBO között.
Az biztos, hogy az RO2 más játék lesz mint az elsõ rész, úgy tervezzük, hogy több helyen tesszük hozzáférhetõvé tenni a játékot és emellett hûek vagyunk ahhoz a stílushoz amit az eredeti RO képvisel.
15 évvel ezelõtt mi egy új, kicsi cég voltunk, nem volt pénzünk és gyakorlatilag minimális támogatásunk volt (munkatársak, fejlesztõk, reklám, stb...)
Most sokkal több tapasztalatunk van és jóval több erõforrásunk mint akárcsak az RO elsõ kiadása idején volt.
Darth Vader-t idézve: "when we last met I was but the learner, now I am the master." :)
„Amikor legutoljára találkoztunk akkor még én voltam a tanonc, most már én vagyok a mester.” :)