A Tripwire elnöke adott egy on line interjút egy oldalnak.
Pár napon belül fent lesz a neten is.
Addig is egy összegzés amit a fórumon tett meg valaki.
1,
Verekedés (melee attack) kifinomultabb lesz (védekezés, stb...)
Új verekedõ fegyverekrõl nincs említés, pl. kés vagy leesõ sisak.
(megjegyzés: Darkest Hour mód-ban van az utóbbi... (Me and aM.)
2,
Nagy béta, késõbb mint ez év vagy jövõ év eleje. Vagy nyílt béta lesz vagy "igénylõs" béta
3,
Perk-szisztéma, katonai rangok bevezetése
- intelligensebb szisztéma mint a CoD-ban
- a magasabb perk-kel több effektus, lehetõség jár
- a fegyverek visszarúgása kisebb lesz a nagyobb ranggal ergo a tapasztalattal nagyobb beépített tudás jár
Itt van egy pár mondat amit értek de nem tudok értelmezni a játék szempontjából:
-within realistic parameters
-Start out good and get better (not crap to super)
-Unlocks Elite roles
- -Hero doesn't change healthpoints
- A perk fejlõdéssel pl. egy távcsöves fegyveres mindig jobb és jobb nagyítással rendelkezhet. (1,5X > 6X)
-magasabb perk-kel bírók elõnyt élveznek a fontosabb posztok választásában. (Pl. newbie nem lehet squad leader)
-Battlefield kinevezési szisztéma: ha egy játékos egy körön belül nagyon jól teljesít akkor kap egy átmeneti nagyobb rangot amivel speciálisabb feladatokat is megtehet.
- továbbra sem lesz célkereszt.
A perk-szisztéma megosztja a fórumozókat de a többség örül neki.