- A sok-sok herobol min. 1-1 típus 1-1 heroja választható lesz casterek, tankok, damage dealerek közül
- Lesz legalább 2-3 hero kidolgozott ai-val, aki ellenfélnek választható.
A játékra nézve pedig remélem:
- A tárgy-slotokhoz és képességekhez be lehet configolni gyorsbillentyûket
- A buildek nem DotA-jellegûek lesznek (2 páncél van rajtad, 1 balta, egy kalapács és egy bot a kezedben, egy katapult a hátadon. Azaz: mégsem, mert ez már cipõvel együtt 7 slot lenne...) hanem: 1 ill. 2kezes harc normálisan megcsinálva, 1 páncél, 1 lábbeli, 1 sisak.
- balanszos herok lesznek, azaz: nem lesz olyan, mint a DotA-ban, hogy battleneten Magina, Bloodseeker, Lycan, Gondar, Rikimaru, Anub'arak minden játékban szerepelnek, Dirge, Ish'kafel meg még páran (sajnos Dazzle - a kedvenc herom - is) pedig ejtve vannak, mert egyszerûen végjátékban casternek gyengék, damage dealernek pedig bûn rosszak
- Nem kell majd várni a respawn-ra, fõleg nem 100(!) másodpercet. Helyette legyen inkább minijáték (tetris vagy akármi, amit ha megnyersz visszakerülsz) vagy a bázisodra kerülsz és vissza kell menned, vagy éppenséggel bármi, csak ne kelljen várnod, ha megmakkan a herod, mert az rohadtul idegesítõ egy idõ után.
- Minden caster tud counterelni egy damage dealert, és fordítva.
- Lehet majd replayt menteni, és minden régi replayt lehessen megnyitni akkor is, ha közben újabb peccs érkezett.
Mert ez, ami most van a DotA patchekkel és repekkel az borzalmas, a Blizzard ezen a téren igen csapnivaló munkát végzett.
- Lesz majd normális multiplayer servere, ne olyan, mint a battlenet.
Mert ugye ezeknek az ellenkezõje idegesítõ, helyenként unalmas játékmenetet eredményez. A hibák kijavításával pedig egy lazító játékunk lesz.
Szóval ha ilyen lesz, akkor meglesz az új kedvenc játékom.