Mert a Flash ezt ugye már 10 éve tudja... a Flash is a 10-esben kapott 3D-t, és nem errõl van itt szó, hanem arról, hogy egy fejlesztõ Silverlight-ban 3x gyorsabban és elegánsabban éri el azt amit Flash-ben és mint nem egy inferior ActionScript-ben (amely imperatív nyelv) hanem egy XAML-al (ami deklaratív nyelv) és C#/al ami OOP vagz akár funkcionális nyelvel mint az F# stb... ez az igazi elõnye a Silverlight-nak, a többi meg amiben esetleg még gyengébb mint a Flash... hát éppen úgy mint ahogy utólérte a 3D-ben úgy elõbb vagy utobb útol fogja érni másban is. A Flash-nak nincs válasza egy mindent átfogó és modern .NET alapú fejlesztõi környezethez és nem szabad elfelejteni, hogy a Silverlight XAML alapú animációt nyújt ami ugye idõ alapú a Flash viszont key-frame alapú... és lehet még sorolni, de az igazság, hogy a Silverlight 18 hónap fejlesztés után már sok mindenben elérte és sok mindenben el is hagyta az évtizede fejlesztett Flash-t és mindezt úgy, hogy soványabb. Próbáltál már TDD fejlesztést (Test Driven Development) Flash-ban és Silverlight-ban? Ég és föld a különbség. LINQ? :) adatbázis hozzáférés?, multithreading? és még sorolhatnám... nem vagyok Flash szakértõ de a kettõ nem egy helyre készült, a Flash egy animációs technológia volt ami idõvel feldobott néhány RIA részletet magára a Silverlight egy enterprise RIA technológia amely animációt is tud és méghozzá magas szinten.