Írd be a keresőbe, hogy Budapest + gyorstöltő. Tessék.
Jé, már most vannak, amikor a gyerekcipő szintjén sincs itthon a dolog. Leteszik ezeket. Kinemszarja le, hogy nem magánszemély telepíti azokat? Hm...? Ugyanúgy a grid részei te meg nem értett zseni.
Tehát minél több lesz ebből és autóból, annál nagyobb az esélye annak, hogy használni akarják. A jelenlegi terhelés mellett 1 autót tudnak jellemzően max kakón tölteni amiatt, amit n+1-szer mondtam el. Ha több akarná, akkor már ma gond lenne, mert nincs az a mostani középfesz grid, ami csak úgy hirtelen kibírja azt, hogy több háztömbnyi csúcsfogyasztást egyetlen helyre tolod be 0,4 kV-on.
A probléma már önmagában a lassútöltés, linkeltem a modellezést. Erre rakódnak rá a fentiek. Esetleg nézd meg, hogy van-e gyortöltő a tanulmányban vizsgált helyeken, mert akkor már most súlyosabb a helyzet.
Eddig értelmesnek tartottalak, de ezek után te is lekerülsz a listáról...