cod 6 - remek a hangulata, kicsit rövid, de a multi sem rosz, valamint legnehezebb szinten tényleg nem egyszerû :)
gta4 - jó kis gta hangulat, graf is elfogadható
race on - jó fizikával, de ezt az elõdöktõl is megszokhattuk, diesel seat pedig kurvajó :D
mirrirs edge - ezt csak 1x játszottam végig, de jó volt, az idõfutamokkal el lehet lenni jó ideig, fõleg ha a lista elején akarod látni magad
prototype - én jól el voltam vele, nem szeretem az ilyen mutánsos, képzelethatárait átlépõ játékokat, de ezzel jól el voltam
wolfenstein - ez tetszett, bár ez is misztikus kicsit vagy nemistudom hogymondjam
operation flashpoint - ez nem biztos hogy idei, de ezel jól el lehet kommandózni, nemaz mint a cod (futok lövök) hanem nagyoobb kerülõket tehetünk hogy bekerítsük az ellenfelet, mégsem estek túlzásba, hogy unalmas legyen (nekem)
ez nem olyan sorrend hogy minél elõb van valami annál jobb tetszett, hanem ahogy jöttek :)
ha eszembe jut valami még majd leírom azt is, átolvasom a többiek kedvenceit, tuti beugrik még pár cím :)