fear 2 - jó volt kicsit borzongani, bár szerintem az elsõ rész ijesztõbb volt
far cry 2 - nagy bejárható terep, szabad küldetéssorrend
Live For Speed (folyamat fejlesztik, szal lehet idei játéknak is tekinteni :D)
és amik nem tetszettek:
batmen - borzasztó monoton
wolverine - nekem túlságosan irányított, legtöbb helyet 1 iránybol lehet megközelíteni, meg szerintem gagyi is, prototype melett legalábbis biztos
re5 - nemtom miért nem jött be (lehet a nézet...)
nfs shift - nfs sorozat egy ideje már csalódást okoz, ebben bíztam jó lesz, de ez sem tetszett, bár annyira nem is rosz mint az elõdök, szal ez inkább semleges
codhoz még annyit, hogy sosem voltam hatalmas cod fan, eddig ez a rész jött be a legjobban waw nagyon nem volt jó, sima mw játszható kat :)