Nekem 4 jelöltem van akit kiemelnék idén.Ebbõl kettõ azt hiszem egyéni,a másik kettõ jóval "populárisabb" választás.
Az elsõ lenne a Red Faction Guerilla.Már az elsõ része is egyedi játék volt a maga idejében,de amit ebben a részben rombolhatóság és mellé fizika terén beleraktak,az engem bõven kárpótolt a játék néhány gyengébb megoldásáért.Nem a tökéletes játék az biztos,de nekem nagyon jó szórakozás volt.
Második a Wolfenstein.Mikor megláttam belõle a multi bétát (vagy mi volt ami korábban kijött...),azt mondtam ez akkora bukás lesz mint az ólajtó.Hát a multi része nem is lett emlékezetes azt hiszem,viszont a single nekem kellemes meglepetés lett.Olyan kicsit "old school" játék hangulat fogott el mikor játszottam.Én jó ötletnek tartottam azt a megoldást is hogy a "nagy" városban szabadon mászkálunk,aztán bizonyos pontokon külön pályaként kapjuk meg az adott feladatot.Egy nagy név szerintem elfogadható folytatása,még ha nem is lett elképesztõ siker.
Aztán következzen a Batman: Arkham Asylum.Ezt talán nem kell különösebben magyarázni.Látványra,játékmenetre is kiemelkedõ darab.Hangulatra pedig mintha csak egy film elevenedne meg,amit a játékos irányíthat.A vége nekem kicsit erõltetett volt,mintha az addig nagyszerû ötlet-tár ott már kifogyott volna a végsõ harc megvalósításánál,de ez sem tudja lehúzni.
Végül CoD:MW2. Az évi CoD adag.Single a szokásos,nem túl hosszú,de jó pörgõs,látványos,helyenként drámai,szomorú,máshol meg hõsies.Miután egymagunk lelõttünk ~2-3 ezer ellenséget,már mehetünk is az on-line színtérre.Azon most lehet vitatkozni hogy az on-line része igy most jó-e ahogy van (szerintem elmegy,de a rendes szerveres azért sokkal jobb lenne),de az élmény nem változott.Akinek eddig tetszett,annak most is fog,javítani persze lehetne rajta még sokat.Nálam vita nélkül az év játékai közt van.
Persze jó vagy érdekes játékok voltak még,de nekem ez a 4 volt ami valamiért emlékezetes maradt.