Amiben egy kockában vagy, mindenféle csapda van ha jól emlékszem, és a kocka olykor fordul és így változik a gravitáció is. A kamera a kockán kívül van és statikus, a kocka egyik oldala nincs, így belátunk a kameraállásból. Akár egyszerre ketten is játszhattuk. Embereket irányítottunk ha jól emlékszem.. beöltözve vmilyen ruhába. Talán egy piros meg egy kék ember.. de nem biztos. Azthiszem a játékhoz 16 bit szín kellett legalább :) Arra viszont nem emlékszem h a lényege az volt-e, hogy egymást öljük. Talán fegyverek is voltak benne, de erre nem esküdnék meg.
Ezt is játszhattuk akár ketten is.. egy szobában voltunk ahova hullámokban özönlöttek be az ellenségek az ajtókon keresztül. Sokféle fegyver volt(lángszóró, lézer, rakéta stb), talán lövegtoronyba is beülhettünk. Felülnézetes a játék ha jól emlékszem. Ez is úgy 97 és környéke talán. Azthiszem ehhez is 16 bites színmélység kellett, de nem emlékszem pontosan.. lehet h csak 256 szín :)
2D-s játék volt (jobbra-balra lehetett mozogni a képernyõn) és egy nõvel voltunk lengébb ruhában, aki át tudott alakulni farkassá (arra nem emlékszem h mássá is át tudtunk-e alakulni, de a kutyaforma az biztos). Ilyen formában harapni tudta az ellenségeket. A helyszínek között talán erdõs rész is szerepelt, fa tákolmányokon is kellett ugrálni. Ehhez viszont szinte biztos h csak 256 szín kellett, mert ha jól emlékszem régebbi mint az elõbbiek.
3D-s helikopteres játék magyar szinkronnal. Ha jól emlékszem a kamera a helikopter háta mögött van, tehát harmadik személyû. Csak a demójával játszottam. A története kb annyi h egy prototípus helikopterben ülünk és meg kell tudnunk honnan jönnek az idegen ellenségek(ûrlény technológiával). Vannak ellenséges bossok, lövegtornyok, stb. A demóban erdõs füves zöld területen kezdtünk és egy bázisnál voltak az ellenségek. Aztán tovább kell haladni a barlangokba, ahonnan jönnek az idegenek (itt véget is ért a demó, a barlangokba már nem mehettünk be).
Ha felvettünk egy fegyverhez töltényt, akkor mondta egy hang pl. h "muníció a lézerágyúhoz".