Mindegyik ügynök hasznos és fontos, a gésa különösen az.
Tábornokból pl. jó sokat be kell gyûjteni mert az elején õk a lovasság, a végén meg a legjobbak viszik majd a seregeket. A címek kiosztásával lehet javítani a lojalitásukon.
Aztán nindzsák sem potyognak ám az égbõl. A dojo pénzügyileg egy tök haszontalan épület, és rossz hatással van a fejlõdésre is, nem szabad olyanokat építeni, csak egy kell az egységgyártó helyre, ráadásul az is legutoljára, viszont nindzsa meg kell, mert anélkül nem lehet játszani, és nindzsát szerezni gésával lehet.
A lázongó tartományokba is lehet velük vinni +2 boldogságot, ha arra vannak fejlesztve. De az összes akciójuk fontos tud lenni védekezésnél és támadásnál egyeránt, minden seregbe kell nindzsa gésa és veterán tiszt is, nem értem hogy juthatott eszedbe hogy haszontalanok.
Pl lehet gésával vicceskedni olyan helyen ahol nincs ellenséges sereg, és a tieid is messze vannak. elég 2 parasztot gyorsan legyártani, és lehet is menni foglalni, mert a gésa el tudja terelni az õrség figyelmét.
Az elején célszerû a városokban üldögélni minden ügynökkel, ott biztonságban fejlõdhetnek, 3-4 szinten már lehet próbálkozni akciókkal.
Mindegyik ügynökbõl kell 5 db kivéve az isi-isit, az csak az elején hasznos, és köztársasdágban amúgy is eltûnnek.
Az ügynök akciók tényleg drágák, de van hogy egy tartomány sorsa múlik rajtuk. A végén egyébként nem tétel kifizetni az akciókat, és 6-os szinten már amúgy is olcsóbb lesz mindegyik ha úgy fejleszted õket.