Én még a kihallgatás után járok. Eddig a mutonos és sectopodos encounterek egyszer sem mentek elsõre, de másodjára igen. Helyezkedés, lõszer utánpótlás(sectopodnál mindig kifogyok) elsõre nem szokott menni. Rengeteget számít, hogy ha két hullám között oldalt váltok, vagy egy hátulról érkezõ támadásnál elõre szaladok, mert amikor már jönnek és lõnek, akkor sokszor késõ mozgolódni. Második nekifutásra már max 2 "földre eséssel" az egész csapatban sikerülni szokott, de van, hogy szinte sérülés nélkül.
Egy kommandóssal és egy sniperrel megyek, de a sniper crit shotja miatt lehet megérné kettõt vinni. A kommandós taunt mondjuk mutonnál sokszor életmentõ, fõleg ha három sarokról nyomom rá, így amíg próbál odaérni a muton, addig akár a seggébe is beleállhatok egy shotgunnal. :)
Az amúgy igaz, hogy nekem kell szinte mindent lelõni. A társak inkább csak support szinten vannak, meg, hogy eltereljék rólam az idegenek figyelmét. Küldetések végén látszik is, hogy 50 idegenbõl én ölök 35-40et. A maradékon meg a két társ osztozik.
Második legnehezebb fokozaton játszok amúgy, de még bírom. Jobb ez, mintha végig kéne szaladni a pályán eszeveszettül lövöldözve. Legalábbis eddig még nem idegesítõen nehéz. :)
Remélem nem írtam sok spoilert. Bár engem az is meglepett, hogy muton meg sectopod is van, nem számítottam túl sok ismerõs játékelemre. :)