Összefoglaló Pavel Seborral, az SCS Software vezérigazgatójával készített interjúból ( 2021.07.26 )
Néhány héttel ezelőtt egy interjú készült Pavel Seborral az SCS Software vezérigazgatójával. Az interjúról ShawnCZek készített egy összefoglaló leírást.
Konvoj:
- A játékmód csak kis létszámú játékos csoportokra tervezték
- Soha nem fogják megcélozni a több ezer játékos létszámot.
- Jelenleg csak 8 játékos játszhat egy multiban.
* A megjelenés napján még eléggé kevesen játszottak a játékmóddal
* A jövőben növelni szeretnék a játékos létszám limitet, azonban jelenleg még vannak technikai problémák ( renderelés, hálózat ) amik miatt ez még nem lehetséges.
* Valószínűleg soha nem lesz lehetőség 100 játékossal együtt játszani.
- A következő hetekben/hónapokban dolgozni fognak a játékmód csiszolásán, például a közlekedési járműveken és a többi játékos teherautóinak a renderelés javításán.
- A konvoj játékmódot azért készítették el, hogy lehetőséget biztosítsanak hogy a játékosok együtt tudjanak játszani.
World of Truck:
- MMO játékmód, amely körülbelül 7 éve van folyamatban.
- Ennek nagy részét a virtuális kamionos cégek teszik majd ki, amelyekben rengeteg lehetőség rejlik. Néhány funkciót említettek, mint például:
* A vállalat és a tagok kezelése
* Fuvarok nyomon követése
* Készletekkel, rakományokkal való kereskedés a vállalatok között
- "Küldetéseket" is szeretnének majd biztosítani a "dungeonokban" ( elkülönített térképrészekben )
* Lehetővé tenni a vezetést például a dzsungeleknél, és a jegeknél. ( Kanadában )
* Ahhoz, hogy ez mind lehetséges legyen, először az időjárási évszakokat kell megcsinálni
> Ez egy nagy álmuk
> Ez egy nagy feladat, a már meglévő funkciók nagy száma miatt
- Késik, mivel nagyon összetett. Nagyok az elvárások mind a közösség, mint maga Pavel részéről.
TruckersMP:
- Jól ismerik a TruckersMP közösségét
- Inspirációt adott az SCS Software számára
- Inkább hallgatnak a TruckersMP-ről, mivel nincs befolyásuk a tartalom/frissítések felett. Ha támogatnák / ajánlanák a TruckersMP-t, az potenciális problémákat okozhatna, például a teherautó engedélyek iránt.
- Másrészről viszont továbbra is retweetelik vagy megosztják a TruckersMP bejegyzéseiket a közösségi médiában
- Nem tervezik, hogy szembemennek a moddal, viszont alapvetően harcolnak az ügyfelek ellen, ahogyan a Take-Two tette.
Konzolok:
- Továbbra is támogatni szeretnék őket, azonban más projektek miatt hiányoznak a szükséges emberek hozzá.
2 többjátékos játékmód, új DLC-k, frissítések kiadása 2-4 havonta, a térkép régi részeinek átdolgozása, régi eszközök újraalkotása, a játékmotor újradolgozása, új alkalmazottak toborzása,...
- Nehéz alkalmazottakat ( programozókat ) találni, a pénz nem kérdés.
- Ezenkívül garantálni kell hogy sem a PC-s, sem a konzolos verziók nem maradnak ki a frissítésekből
- De ha mégis megtennék, akkor a régi konzolos generációkat is támogatni szeretnék, nem csak az újakat
Buszok:
- Már évekkel ezelőtt dolgoztak rajta, mivel az ETS2 megjelenése után "gyors pénzre" volt szükségük. Az ETS2 sikere nem volt garantált
- Rengeteg engedély nem ment jól
- Ahogy az ETS2 népszerű lett, a buszok kevesebb figyelmet kaptak
- Később felmerült az ötlet, hogy DLC-ként adják hozzá őket ( bár erről nem nyilatkoztak )
Játékok:
- Először a kamionozás élményét akarják javítani a játékaikban
- Logisztikai funkciókat szeretnének létrehozni
- Pavel említette, hogy lehet majd rönköket szállítani, amiből utána bútorokat készítenek; gyakorlatilag egy folyamatláncot szeretnének
- Említette a "szerepjáték" funkciót, mint például a kamion vontatót; egy valós vontatót már beszkenneltek egy modellhez, de több előrelépés nem történt
- Tisztában vannak azzal, hogy a játékuk kezd kiöregedni
- Néhány eszközt még frissíteni kell, a világítások változása miatt
- Jelenleg vannak csapataik, akik a térkép(ek) régi részeinek újradolgozását végzik. Kaliforniát, Arizónát, az Egyesült Királyságot és ( németországi ) városokat említettek.