Nos azért tegyük hozzá egy kis ünneprontásként,...
Évszakok:modként FS17-ben jelen volt
Rengeteg gép: már a 17-ben is elég volt bőven...
Új növények: ez még kérdés,de nagy durranásra nem számítok ,részemről már az eddigiekkel is elégedett voltam...
Javított fizikai motor.....de miben fog meglátszódni???
Adnak nagyobb ellenállást a gépeknek hogy nem menjenek fel egy függőleges falon???...
Ezen a éren már most is a C&C ver mindent és még fog is.
"hiteles játékélményt. "
Dinamikus deformálódó talaj kellene ,ja az nem lesz...na ettől lenne hiteles valami a mezőgazdasági munkában ...többek között...
Az állatok is javulnak,mert ???annyira nem voltak rosszak
Ja 3 térkép amiből csak "talán 2 lesz új" a 3. átdolgozott.....WTF???
"Fel kell készülniük arra is, hogy az évszakok beköszöntével izgalmas kihívásokkal is találkozhatnak. További új játékelemek is bemutatásra kerülnek hamarosan"
Na erre kíváncsi leszek miben is merül ki.....a hótoláson kívül.
Nos eddig sok új dolog nem jött ki ,megint csak önálló ötlet nincs ,csak az évek óta (kb.4-5 év) felhalmozódott MODDEREK munkájának egy pici szeletét, belesűrítik egy játékba és verik a mellüket a szerintük "korszak alkotó újítások" miatt...
Nyilván majd anno aki most találkozik ezzel a sorozattal ,vagy csak 1-2 éve tolja néha ,annak ez egy jól benyelhető maszlag lesz....veszik is majd mint cukrot....mi is kapunk azért valami +-t, megvehetjük jó pénzért a 6-7 év modder munkákat 1 játékba összesűrítve DE leegyszerűsített formában...
Mondjuk tuti átugrom az évszakokat csak télen játszom ,és állandóan csak a havat tolom,míg bele nem fásulok....
Ezt erre írtam:"Gazdálkodás a hóban" nos ebbe sok minden bele fér,meglátjuk mi sül ki belőle...
Pozitívum???
Teljesítmény javulás...ja hiszem ha látom ,irkálni és mondani sok mindent lehet....
"A családbarát játék egy újabb lépést tesz előre, a bevezetett újításoknak és fejlesztéseknek köszönhetően a Farming Simulator 22 mindenkinek lehetővé teszi, hogy mostantól kreatív módon építhesse a gazdaságát, függetlenül a korától, vagy a valós foglalkozásától. "
Ez is mennyire ígéretesen hangzik ,majd meglátjuk miben is merül ki.....
Mert ha csak fs19 szinten lesz kreatív akkor az már a pofátlanság szintjén is túlmutat.
"Még realisztikusabb mesterséges intelligencia, és gazdagabb világ várja a játékosokat. Ennek köszönhetően jobban elmélyedhetünk a virtuális gazdák életvitelében (Csak egy példa: a traktorok motorhangjai sokkal valóságosabbnak hatnak, mivel akusztikus sebességváltó hangok és zengések is bekerültek a játékba)."
Ennél csak jobb lehet az AI,mivel a 17-ben is volt olyan jó mint most a 19ben sőt jobb....így nem lesz nehéz űberelni saját töketlenkedésüket...
Már megint a legegyszerűbbhöz nyúlnak ami eddig is jó volt....
A váltóhoz kellene nyúlni ,nem annak a hangzásához.
Ja most sem lesz sebesség váltás.... ja így realisztikus szerintük...
Már 4 éve a modder profin megcsinálta ,legalább koppintanák le azt ami megvan.
A dinamikus talajt azt értem ,nem lehet csak úgy egyszerűen,ja mert nem is akarják.
Eladni a sok csicsával újra és újra majd ugyan azt amit a modderek megcsináltak korábban....
Ehhez aztán kell a ""kreativitás"....
Már látom mitől lesz ez a rész is eladható...
Az évszakok,...........ennyi nem több...sokkal több tartalom és eget rengető újítás nem is lesz ebben minden "tudásuk" ki is merül.....
Na jó tovább nem ekézem ,lényeg hogy lesz megint FS22.
Még jó hogy kb fél éve nem farmoztam és még kb. jó fél év mire megjelenik...utána kb 3-4 hónap mire játszható lesz ,ugye ekkor már bőven 22 írunk,na így már eléggé ki leszek "éhezve egy is farmozásra" hogy meg is vegyem a játékot....