Mint itt mindenki én is nagyon várom a játékot. Mind a két rész nagyon tetszett illetve mellékvonalként a Crysis vonalat is végigvittem. Lenyûgöz a játék látvány világa és a sajátos megoldásai. Azért is nagyon epekedek ezért a részért, mert mint olvastam a 2. részt viszik tovább amiben ugye nem volt alien de mégis az elsõ rész elõnyeit viszik tovább, így túladva a második rész hibáin. Meg kell mondjam addig mindegyik játék tetszett amíg csak embereket öltem. Amikor megjelentek a földön kívüliek onnantól hagyott alább a figyelmem. Talán azért nem tetszik sokaknak, mert nem ismerjük azt a fajt, tartunk tõle. Engem csak egyszerûen zavar. Az abszolút realitás híve vagyok. Nem szeretek megküzdeni bolygóközi ûrlényekkel. Maradjunk csak a földön. Nekem is ez a fajta dolgok nem tetszettek a második részben mint nektek: elromlás,sok utazás, újraéledõ ellenfelek. A legutóbbi még nem is annyira zavar mert ha egy távolabbi pontra kellett eljutnom egyszerûen áthajtottam a támaszpontokon, ahol mindig újraéledtek az ellenfelek. Ez nem volt annyira gond, csak az autómmal nem jutottam messzire mert a sok golyótól rögtön elromlott és megállt. Szép meg jó elgondolás, hogy az autóból kipattanva rögtön Macgyverré alakulunk át és egy zsebbõl kikapott krovával meghúztuk a hûtõtartó csavart elõl a motortérben. De könyörgöm ezt nem így kellett volna megoldani. Hogy pont a hátulról lövõ ellenfél pont elõl találja el a hûtõ tartót és lazul le emiatt füstöl a kocsi. Én pedig húzzam meg. (Mellesleg ha az a szerszám végig nálunk van akkor miért nem lehet azzal szétverni az ellenfél fejét?) Hagyják ki a játékból a szerelést vagy akkor oldják meg életszerûen. Vagy elképzelek olyan sérülést ami miatt véglegesen megáll az autó. Kilyukasztják a tankot és elcsorog a benzin. Kilyukad a kerék és kisodródunk neki egy fának. Vagy ha már tényleg olyan golyóik vannak hogy engem kikerül az utastérben de elõl eltalálja a hátulról érkezõ golyó a hûtõt akkor lyukassza is ki. Majd az elfolyt hûtõvíz miatt kezdjen el füstölögni az autó és álljon meg. Másik pont ez a fegyver elromlás :). A játékban csupa üzemórás fegyvert láthattunk. Kilõttem belõle x golyót és beragadt elromlott szétrobbant, besült stb. Szerintem ha 2 órán keresztül lõnék folyamatosan egy puskából akkor se lenne baja maximum forró lenne és talán amiatt sülne be. Nem hogy 10 perc alatt sül be egy fegyver hanem mondjuk az egész játékidõ alatt 1-2szer. Másik a játék menet. Az elsõ részben storyra épült az egész. Ésszerû feladatok követték egymást. Egyszer még a dzsungelben is otthagytak egy puskával 10 tölténnyel és onnan kell kijutni. A Crysisban ugyan ez tapasztalható volt, hogy egymás után kellett a feladatokat végrehajtani. Oké, hogy nem szeretnénk lineáris játékmenetet,de könyörgöm, nem GTA-zni szeretnék a dzsungelben. Hogy elmegyek Vilmához õ ad egy missziót. Megcsinálom és akkor menjek vissza a fizetségért. A Crysisban is volt egy hatalmas bejárható játéktér mint a Far Cry 2-ben de ott volt egy fajta egészséges linearitás, annak ellenére is, hogy a feladat helye majdnem olyan távolságra volt mint a far cry 2-ben és ott is keresztül kellett magunkat verekedni egy halom ellenségen.
Realitás: Írt itt valaki egy nagyon hátborzongató dolgot :). Egyszer halunk meg az életben is akkor legyen ott vége a játéknak, uninstallállódjon a játék. Ez azért kissé túlzás. Az egy jó megoldás volt, hogy ha megsérültünk akkor nem sokkal késõbb arra eszméltünk, hogy egy barátunk jött segíteni. Már ha valaki eljutott eddig a játékban. Ez egy jó megoldás. "Haljunk meg",de késõbb ébredjünk arra, hogy egy barátunk segít ki a bajból és mondjuk visz be a kórházba vagy bármi ilyesmi. Tehát ne legyen rendes értelmében halál és kezdjük elölrõl a játékot, de azért érzékeljük, hogy elb@sztuk. Mondjuk ha ész nélkül rohanunk be egy ellenségtõl hemzsegõ területre. A traileren láthattuk hogy sok szerepet kapott a lopakodás. Én ezt támogatom mert én is szeretem azokat a játékokat amikben lopakodni kell,fõleg ahol egy kis eseménysor is társul hozzá és különbözõ módokon ölhetjük meg ellenfeleinket( elvágjuk a torkát, vagy kés híján kitörjük a nyakát).