Lesz majd errõl egy interjú (Igen, a FarCryHC-n), amin részletezve lesz, hogy hogyan építik fel ezeket a pályákat. Röviden, hogy egy-egy küldetés végeredménye fix, így amikor egy pályarészt készítenek, abból indulnak ki, hogy mi a végcél, ami minden játékosnak ugyanaz. Viszont az, hogy hogyan jut el oda, azt a játékos szabja meg. Pl. az elsõ E3-as videóban, ahol a helikopterhez megyünk, ezerféleképpen lehet megközelíteni, különbözõ stílusokban.
Vagy ott van a küldetés mikor egy hajón vagyunk. Igaz, hogy ott zárt folyosók vannak, de ott is mehetsz csendesen lekéselsz mindenkit kivárva a megfelelõ pillanatra, vagy rájuk ronthatsz mint a videóban.
A lényeg, hogy a történet végkimenetelén nem változtathatsz, mivel inkább egy ütõs történetet szerettek volna, minthogy kétséges minõségû x fajta befejezést. Habár, volt arról szó, hogy a játék során néhány nagyobb döntést is kell hozni, szóval ki tudja...