Na ez jó. Most hogy mondod, valami rémlik hogy mondtak olyant hogy nem kell sokat újrajátszani. Megmondom õszintén én ha már 3percnyi játékot bukok akkor ideges vagyok :)
Mivel mondtak olyant, hogy a játék jutalmazza ha elérhetetlen tûnõ eldugott helyekre látogatunk el, így tényleg jól jön ez "pár perccel visszatekerés"
Igen itt tényleg úgy látszik hogy nagyon ügyelnek a történetre és van neki. Valljuk be a 2-be nem volt erõsség a történet. Voltak jó pillanatok de sokszor volt olyan hogy egy szinten volt a mellék küldetésekkel.
Itt nem tudom elképzelni milyen mellék megbízásokat kaphatunk. 2-ben ugye likvidáld ezt -azt. Itt amire gondolni tudok az juss el egy eldugott helyre onnét szerezz vissza valamit, esetleg vadász le pár tigrist/cápát. :) (enni is kell valamit)
Ami viszont tetszene, ha olyasmi lenne mint a red dead redemptionban a stranger küldik(gta 4-ben is volt ilyen, bár RDR-ben már összetettebb lett). Lényege az volt, fõtörténetben ahogy alakultak a dolgok egyes NPC-k valamilyen szituációba kerültek, amikor is itt ott találkoztunk velük és segítségünket kérték. Nem kötelezõ jellegû dolgok, de jópofa vicces megbízások megbízóhoz kapcsolódtak.
Néha rövid néha hosszú de nem volt két egyforma más játékban ezek még "fõküldetésnek" is elmennének.
Persze random feladatok is jöhetnek, egy darabig az is leköti az embert.