Csak annyi a bibi a krájtek-es játékoknál hogy követnek egyfajta tökéletesen felesleges "szörnyvonalat" a játékaiknál, hogy elõször emberi ellenfél ellen harcolunk utána mutáns szörnyek ellen... ezzel indult a Far Cry... utána a Crysis-ban szintén elõször emberi ellenfelek, utána idegen bolygóról jött tuskó ufók ellen ügyeskedtünk megint. Miért éreznek ezek ilyen perverz kényszert arra, hogy minden játékukba szörnyeket nyomassanak?
Sokaknak akkor ment el a kedve a Far Cry 1. részétõl (ami egyébként nagyon jó játék), mikortól kezdve feltûntek ezek az elcseszett kísérleti teremtmények.
A Crysis-ba is ezek a lebegõ medúzák ütötték ki nálam a biztosítékot... nagyon irritálóak voltak...
A kérdés már csak az, hogyha befejezõdik a 3-dik résszel a Crysis széria, akkor vajon a következõ Krájtek játékba is beletesznek majd szörnyeket? Mert az nagyon nem lenne jó.