Ám érdemes figyelembe venni a már általam is említett más egyéb tényezõket, mint pl:
1. HP
2. Defend érték (mert én csak az attack-om mértékét említettem, gondolván az a mérvadó ha megtámadok valakit)
3. Mafia Strengh
4. loot-ok erõssége
5. stb...
Nézd, nagyon nem akarsz megérteni dolgokat, vagy direkt hallgatsz el.
1+2. Hiába gyúrsz HP-ra és defense-re, azok csak arra jók, hogy a boss ütéseit tovább bírd, attól még a bosst nem fogod hamarabb megölni. Ahhoz az attack-ot kell fejleszteni, a mafia strength nem játszik, vagy inkább úgy mondom, hogy az attack feltehetõen nagyobb szerepet kap.
3+4: Halkan megsúgom, hogy a mafia strength az az 501 legerõsebb támadó, illetve védekezõ fegyvered, pajzsod, jármûved, állatod valamilyen módon számolt összege.
U.i.: Másodszorra írom, hogy a szint önmagában qrvára nem jelent semmit, hanem egyrészt a pontelosztás, másrészt a mafia strength számít. A #82-ben írottakat kiegészíteném még azzal, hogy sokan használnak több karaktert, melybõl az egyik fighter, míg a másik energy. A fighter értelemszerûen csak ezt csinálja, míg az energy-vel szednek össze olyan lootokat, amelyekhez a fighter a puszta harc miatt nem jut hozzá. Így lehetséges, hogy engem már nyomott le 5xx-es szintû karakter úgy, hogy a harcban látszott, az attack értéke volt több, mint az enyém: egyszerûen õ erre gyúrt.
u.i.2: Azt mindenesetre érdekesnek tartom, hogy a #87-ben írsz az iszonyat sok stamináról és health-rõl, és feltehetõen még felnyomtad a defense-t. A kérdés csak az, hogy vajon a mafia strength-ed mitõl olyan nagy állítólag? Mert a joboktól és a rablásoktól biztos nem, mivel az igazán jó loot-okat _támadó_ harcban lehet szerezni, azonban a te 300-as értéked elég kevés, és ez nem kompenzálható a mafia strength-tel sem. (Nem tudom, mi alapján dõl el a harc kimenetele, de ahogy feljebb is írtam már a példát, nem egyszer volt olyan, hogy mafia strenth-ben jobb voltam, de õ meg az attack-kal gyõzött le, de fordítva is elõfordult: mafia strenth-ben voltam jobb, attack-ban rosszabb, és mégis én nyertem.)