az oké hogy nagy múltra tekint vissza (kulturális antropológiai témában olvastam is olyan tanulmányt, ami az Eurovíziós Dalfesztivált egyfajta posztindusztriális Világkiállításnak tekinti, ezáltal egy fontos identitásképzõ erõnek az EUban), de a formátum azért eléggé idejétmúlt: a "szavazás" gyakorlatilag arról szól, hogy melyik ország vendégmunkásai hol dolgoznak, plusz a volt szocialista blokk országai rendesen körbeszavaznak.
És az egy dolog hogy mi és még pár ország normális jelöltet igyekszik állítani, de nehogy már Rúzsa Magdi vagy Charlie (vagy Ádok Zoltán, brr) egy kategória legyen a Lordi viccmetál bandával vagy a Las Ketchup nevû mélyenszántással.
Értem én, hogy a televíziós mûsoroknak vannak bizonyos törvényszerûségei, meg hogy nehéz egy ilyen nemzetközi rendezvényt hatékonyabban koordinálni, de számomra komolytalan az egész.