Amúgy pont ebből a problémából kiindulva, ha mondjuk nem tudod ezeket a trükköket, vagy csak picit is más kormányszög van állítva mint az ideális "csalós", akkor a telemetrián azt fogod látni, hogy egy top pilóta 50 méterrel később fékez, majd nagyon későn teker 500 fokot a kormányon teljesen hirtelen és simán bekanyarodik. Emiatt a gumihőmérsékletek, a fék, a futómű és minden kinyerhető adat totálisan fals lesz. Te meg ott ülsz és vakarod a fejed, hogy ezt hogy... Szóval ezért sem érdemes így kifejtve komolyabb időt és energiát beleölni ebbe, de ez csak egy szimpla vélemény, nem parancs meg semmi. A két említett címben ilyen nincs és sokkal reálisabb adatokat kapsz a többiekről is és saját magadról is. Szerintem az élmenők közül senki sem telemetriázik, de megkérdezem majd őket hátha :) Ami biztos, hogy nekem annak idején az egyik top lediktálta a számokat, ugyanúgy végigmentem mint előtte és -1,5 mp. Majd hirtelen a 2. splites időimből top splites idők lettek pl. az esport WTCR-t nézve és láss csodát a hazai bajnokság végére már dobogón voltam, mert kezdtem hozzászokni ehhez. :)