"A motor egy dolog, az egy alap, nem jelent semmit. Az ACC Unreal Engine, amire írtak mondjuk egy Borderlands-et is. Akkor abból is ki lehet nyerni a telemetriát? Ez nem ilyen egyszerű ám :) Az engine leegyszerűsítve az a papírlap, amire elkezdhetsz rajzolni, semmi több... " Ezt most komolyan leírtad?
Hát figyelj! Ezt az üres lapot kezdék irogatni SimBin néven, GTL, GTR, GTR2, GTR Evolution, Race 07 néven. Ezek utódja a RaceRoom. Szinte csak átnevezték a korábbi címeket. Most ne tévesszen meg, hogy közben a SimBin egy részéből, Sector 3 lett. Szóval mire R3E lett belőle, előtte igencsak tele lett írva az a lap és részben ugyanazok irogatják azóta, amióta megvették a gMotor licenszet az ISI-től.
Az ACC UE4, meg igencsak szánalmas párhuzam. Szerintem Kunosék neve és múltja igencsak meggyőző, hogy kitudják tölteni egy fizikai engine üres lapjait. Nem beszélve róla, hogy össze próbálod mosni a fizikai motort a grafikus motorral. Na, ez már LOL!
Gondolom, ha ilyet leírsz, akkor még csak hírből se hallottál olyanról, hogy modul rendszer, amiben külön egységként szerepel a fizikai, a grafikai és minden egyéb engin, amit külön-külön lehet fejleszteni és ha kell, le lehet cserélni. Na mindegy, kérdezd csak meg a szakértő barátaidtól.