"Én úgy tudom, hogy ezek modulok egy enginen belül. Szerintem nem tudsz tech engine fizikát rakni unreal engine alá."
Tudsz, csak annyi munka, hogy senki nem vág bele, mert több a buktató mint az előny. Az UE4 nyújtotta korlátozott lehetőségeket használva hamarabb kapsz elfogadható eredményt (1 év), mint hogy belehackeled a saját fizikai motorodat, és létrehozol valamit ami teljesen inkompatibilis lesz a később érkező UE verziókkal.
Emlékszem Stefano nyilatkozatára, ment náluk a belső diskurzus az elején, hogy képesek lesznek-e az UE4 nyújtotta előre kompilált szkriptnyelven élethű fizikát összehozni, és végül arra jutottak, hogy több az előny számukra. Végül megoldották, de az, hogy nem rF2 szinten vannak, szintén ennek a hibája. Nem ad elég szabadságot a nem custom motor.
A S3, illetve a Simbin anno tudatosan butított az isimotor nyújtotta lehetőségeken, hogy gyorsabban legyen egy könnyebben vezethető végeredmény.