Elõször is csinálj a lenti képbõl x*y (egyszerûbb ha x*x) méretû képet (.png talán a legjobb). Ha méretarányos akarsz maradni akkor célszerû az earht-on található kis vonalzót meghagyni a képen hogy tudd mennyi az az 1 méter, illetve hogy pontosan mennyiszer mennyi méter a légifotód/mûholdképed.
Osztán' unityben:
1. create terrain majd a terrain/set resolution beállítod a domborzatod méretét (terrain leght na meg a terrain widht), ami hát jó ha pont akkora, mint amekkora a képed valós mérete.
2. szépen bedraggeled vagy éppen beimportálod a guglis png képet
3. a mérethelyes terrainedre ráfesztgeted a képet, ezt ha rajta állsz a terraineden akkor a kis ecset ikon (paint the terrain texture) (edit textures/add texture) ott beállítod a tilesize x ileltve y pont akkorára amekkorára a terrained mérete a splat fülön meg beválaszod a guglis png-t és láss csudát
Na ezen utána már ezerrel tudsz domborzatot szerkeszteni utakat húzni akár ecsettel, na meg fákat tenni ahová csak akarsz, hogy legedezzenek az hûs tavaszi szélben. Na meg a kimodellezett házakat is ráteszegetni. Érdemes lesz majd lightmap-ot meg heighmap-ot generálni...
Kb az eleje 10 perc ha rájössz. A finomítás annyi idõt visz amennyit beleölsz.