Akkor végül jól döntöttem, hogy nem vettem meg leárazva sem.
ARMA III alatt pont jó lesz alapnak-kiegészítésnek egy esetleges nagyobb WWII mod projekthez.
Igazából hogy magyar garázscég, vagy a helyi keménymag+rakás lelkes bedolgozó indie startup felállás volt az mindegy, de nem tettek maguknak szivességet, hogy már az elsõ játékuk nem hogy kicsi, de hûséges fan tábort toborzott volna, hanem ékes bizonyítékául szolgált hogy miért érdemes vigyázni a multi centrikus olcsóhús bepróbálkozásokkal.
Iron Clashnél meg az csendítette meg nálam a vészharangot, hogy F2P MMO lesz a drága. Mármint az IO Interactive szökevény Reto-Moto arcok által évek óta hegesztett, vélhetõen biztosabb háttérrel rendelkezõ Heroes and Generals is csak fontolva halad elõre, és vélhetõen a bétás bevétel sem az a GTAV kategória, na akkor az Awar a sokkal rosszabb community supportal, gyengébb háttérrel, 3-4 év késéssel, másodiknak a H&G mellett majd jól megszedi magát.