Igaz nekem majd 15 óra volt, de legnehezebben vittem, ez így volt az igazi. Ha az ember benyomja a segítségeket, akkor tényleg csak kacsavadászat.
Én meg voltam vele elégedve. Amit a demó után vártam, azt nekem maximálisan nyújtotta. Ezzel nem azt mondom hogy nincsenek benne nevetséges bug-ok.
Nekem is volt oszlopba beakadó és ott futó ruszki, néha teljesen irreálisan viselkedõ AI, full hülye az ablak keretet percekig lövõ ellenséges sniper (mialatt én a téren lelõttem mindenkit ) és hasonlók.
De magát a mesterlövész puskával való lövöldözés élményét nekem megadta. Persze, ehhez kellett a látványos killcam, az X-Ray, meg hogy az egész játékmenet erre volt feláldozva. És pont emiatt nem tökéletes más szempontokból.
De ami biztos, ez nem lopakodós játék. Lehet benne lopakodni, de nem arra van kitalálva. Erre a legjobb bizonyíték a Laderboard. Ott ugye a pályán elért pontszámok alapján mindenki el van helyezve. És ugye hogy pontoz? Végigmehetsz te a hangtompítós fegyverrel lelõdözve mindenkit észrevétlenül, kapsz is érte vagy 50-80 pontot emberenként. Vagy még jobban lopakodhatunk, nyaktörés 15 pont ahogy néztem. Ehhez képest egy darab ~200 méteres sniperes headshot vagy 2000 pont, és "senkit" nem érdekel hogy felriad az egész helyõrség...
Úgyhogy itt lõni kell, nincs mese.
Ja még Hitler hátra van. Na majd azt is likvidálom...