Igen, egy olyan célzási rendszer kéne mint a NF manuális célzása. Az kiváló volt. Nagy valószínûséggel nem ilyen lesz, egy teljesen 3D-s játékhoz kicsit azért fura lenne, de mûködne. Gondolom kapunk valami gagyit mint a WoT-ban. Félõ, hogy ha túl egyszerû lesz és nem kell hozzá elég ügyesség és tapasztalat, akkor egyszerûen a kisebb hajóban lévõ játékosnak alig lesz esélye. Mert mint ahogy Adjunktus írta, nem lesznek fedezékek, csiki-csuki.
Igen NF-ben tényleg számított az ügyesség és a tapasztalat. Kisebb hajóval is van esélyed a nagyok ellen.
Nekem a kedvenc szituációim azok, amikor felderítés nélkül küzd két BB és kb egyszerre veszik észre egymást közepes lõtávról. Az valami hihetetlenül izgalmas.
Ettõl a WoB-tõl én két téren várok elõre lépést a NF-hez képest.
1. Grafika, pontosabban a hajók normális lemodellezése. Ne legyen már jelentõsen különbözõ méretû két azonos osztályba tartozó hajó, csak azért mert az egyik premium hajó.
2. Normális hajó besorolások. Az 1. vh végi teknõk ne legyenek már azonos szinten a '30-as évek második felében készült BB-kkel. Gyalázat, hogy a NF-ben egy kategóriába tartozik a például a Paris, Imperatritsa Mariya, Hood (Nagato még elmegy) és a North Carolina, Bismarck, SoDak, PoW.
Kiváncsi vagyok hogyan oldják meg a hajók sebességét. Illetve lesz-e páncélátütés számítás és ha lesz hogyan csinálják meg az elõtétpáncélzatot és a fedélzeteket.
A harcrendszer és matrózfejlõdés szerintem visszalépés lesz a NF-hez képest, úgyhogy nem várok el tõle sokat, hogy ne kelljen olyan nagyot csalódnom.