The Afflicted: indie fejlesztés PC-re DX11 és Unreal Engine 3 mellett!
Szeretjük az indie játékokat, mert mernek újszerûek lenni.
A The Afflicted esetében egészen komoly projekthez van szerencsénk, legalábbis ami a kondíciókat illeti, mivel az Autonomous Games által fejlesztett és bejelentett játékban az Unreal Engine 3 pöfög és DirectX 11 támogatással rendelkezik. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az összes hangzatos fícsört meg tudjuk majd figyelni benne, tehát MSAA, image-based reflection, tessellation, screen space icclusion mapping, deferred shading, bokeh depth of field (elnézést kérek, hogy nem magyarul írtam le, de abból csak kötekedés lenne).
A The Afflicted egy külsõ nézetes akciójátéknak készül, melyben három csapat küzd az erõforrásokért (és egymás ellen) egy omladozó társadalomban. Az Autonomous Games szerint a középpontban a fejlesztés kezdete óta az irányítás áll, így annak ellenére, hogy elsõ látásra hagyományos 3rd person shooter-nek tûnik, mégis lesznek benne egyedi megoldások. A játék lényege a kooperatív csapatépítés, melyet a különbözõ erõforrások begyûjtésével lehet elérni, így bõvítve és formálva a csapatunkat. Az egyik létfontosságú elem a siker elérésének érdekében a különbözõ épületek és barikádok elhelyezése, úri szeszélyünknek megfelelõen. A szabad mozgást engedélyezõ rendszer (bármit is jelentsen) kreatív elõrehaladást és trükkös védekezést tesz lehetõvé.
A fejlesztõk célja, hogy olyan játékot hozzanak létre, mely egyrészt újdonságként hat, másrészt pedig megfelel a mai lövöldékkel szemben támasztott követelményeknek. Reméljük, hogy ez nem a csõben futást, és a leegyszerûsített irányítást, célzást jelenti. A DirectX 11 mellett marad a hagyományos DX9 támogatás is, így az idõsebb hardverekkel rendelkezõ játékosoknak sem kell lemondaniuk a januárban megjelenõ The Afflicted élvezetérõl.